פייסבוק היא פלטפורמה נפלאה עבור עורכי דין בישראל. לשכת עורכי הדין הקלה מאוד על אפשרויות הפרסום ברשת החברתית הפופולארית ולכן כמעט ואין היום עורכי דין שלא מחזיקים דף עסקי בפייסבוק ומנהלים אותו על בסיס קבוע מדי שבוע.
עורכי דין בישראל נתונים למגבלות די קשות של לשכת עורכי הדין בקשר לאפשרויות הפרסום שלהם באמצעי המדיה השונים. כתוצאה מכך, לא מעט עורכי דין פונים לערוצי שיווק בדיגיטל, אשר פותחים עבורם אינספור אפשרויות ייחודיות, ממוקדות ומותאמות אישית לפרסום, שיווק וקידום.
עורכי דין רבים עדיין שבויים בדעה שלקוחות מגיעים מפה לאוזן ולא הפנימו את העובדה שהיום פייסבוק היא כיכר העיר ובה הכל עובר מפה לאוזן, כולל חיזוק המוניטין שלהם והמלצות עליהם בין חברים או בני משפחה. נוכחות ברשת היא חובה עסקית לכל עורך דין ואפשר לנצל את הרשת לטובה במספר דרכים.
איך עורך דין יכול לנצל לטובה את פייסבוק?
פתיחת דף עסקי בפייסבוק הוא הבסיס לנוכחות, מיתוג ובניית מוניטין ברשת החברתית הפופולארית בישראל (ובעולם). מדובר על תהליך פשוט ומהיר שכולל פרטים אודות המשרד, השירותים המוענקים בו ואמצעים ליצירת קשר. בתוך 5 דקות אפשר להיות עם דף עסקי פעיל בפייסבוק.
ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה נכונה יכול להיות מה שעושה לכם את ההבדל. כאן חשוב להתנהל נכון ולמקסם את האפשרויות שלכם מפייסבוק:
- העלאה של תוכן עם ערך – אף גולש לא רוצה להגיע לדף שלכם ולראות פוסטים עם כותרות דוגמת: "מחפשים עורך דין נזיקין? חייגו אליי!". זה יכול לעבוד אולי אחת לכמה זמן אבל לא בתור מוטיב מוביל בדף שלכם. הפוסטים חייבים לכלול ערך כלשהו למבקרים בהם. תוכלו לפרסם טיפים שימושיים, חדשות מהענף, תקנות וחוקים חדשים, תיקים שניצחתם בהם (בעילום שם של הלקוח כמובן) או הופעות שלכם בכנס מקצועי או קורס שסיימתם. כל אלו יעזרו לבנות את המוניטין שלכם ולשפר את המיתוג למשרד.
- שמירה על עקביות – דף עסקי דורש תשומת לב ויחס לפחות 2-3 פעמים בשבוע. חשוב שאם מישהו מבקר בדף שלכם הוא יראה שהוא עדכני ורלוונטי ולא עם 3 פוסטים משנת 2021 ועוד 2 מהשלושה חודשים אחרונים. זה לא רק יגרום לו לעזוב את הדף אלא אף יציג אתכם כלא רציניים אם אפילו את הדף העסקי שלכם אינכם מתחזקים בצורה מקצועית ועקבית.
- פרסום לקהל יעד ממוקד – פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר למקד את הפרסום שלכם לקהל יעד שבחרתם מראש. לדוגמא עבור עורך דין לדיני משפחה שרוצה לשווק עריכת צוואות או ייפוי כוח מתמשך, קהל היעד יכול להיות בני 55 ומעלה, הורים לילדים בוגרים, התעניינו לאחרונה בנושא של טיפול סיעודי או ספציפית בצוואות וירושות וכן הלאה. עורך דין מקרקעין לעומת זאת שמחפש לקוחות שרוכשים דירה ראשונה יפנה לקהל של זוגות שהתחתנו בשנה האחרונה, בני 25 עד 35, שהתעניינו לאחרונה במשכנתא או בחברות בנייה. פרסום ממומן הוא כלי רב ערך שיכול לעזור לכם לחסוך בהוצאת תקציב פרסום על קהל לא רלוונטי לשווא.
לסיכום נציין שאפשרויות פרסום בפייסבוק לעורכי דין הן רבות ומגוונות ומאפשרות מיקוד הפרסום, ניטור ובקרה שלו בזמן אמת ושליטה בתקציב הפרסום. כמו כן זאת דרך נפלאה לא רק לניסיון למשוך לקוחות חדשים אלא גם לבנות מוניטין ומיתוג עצמי לכם או למשרד שלכם.
המאמר נכתב בשיתוף עם סוכנות Viral Marketing אשר מעניקה שירותי פרסום, שיווק וקידום לעורכי דין בפייסבוק.